ASP.NET 4.5
Der har altid faldet et hurtigt svar på spørgsmål, ligesom database problemer, der opstod undervejs, blev løst hurtigt og meget smidigt , uanset at det betød, at Thor måtte opgraderer sin SQL server.
Selvom jeg har stor erfaring med traditionel programmering, har Thor alligevel formået, at åbne mine øjne for den nye verden der er i webudvikling og det er helt sikkert, at fremtidens løsninger er her.
Kommer der et udvidet kursus i ASP.NET, så er jeg sikker på, at jeg vil være at finde blandt kursisterne.
Jeg har kun roser til IT-fjernundervisning, specielt til Thor.
Finn Hoelgaard
Datamatiker
Museum Vestsjælland
Finn Hoelgaard
ASP.NET 4.0
Det har været helt fantastisk at se den grønne status med "jeg er online" når jeg har logget ind for at køre videre på min undervisning, for så ved jeg at der er næsten øjeblikkelig hjælp, råd, vejledning og godkendelse på mine indsendte svar. Det betyder jeg har kunnet komme videre med det samme og ikke blot vente på evaluering over tid og jeg har haft mine svar i frisk hukommelse. Det har næsten været somom underviser har "kigget mig over skulderen" og været der under hele forløbet. Fordelen er at det har været på mine premisser, når _jeg_ har været klar og motiver
Jeg har oplevet rigtig god, professionel og hurtig vejledning og konstruktiv kritik under hele forløbet.
IT-Fjernundervisning kan klart anbefales.
Dennis Mathiesen, Elro
ASP.NET MVC 5
Jeg er imponeret over hvor meget tid Thor brugte i starten på at opgradere sin server til seneste version og samtidig havde tålmodighed til at hjælpe så det hele spillede.
Han er desuden meget hurtig til at svare på spørgsmål og rette opgaver.
Vil helt klart overveje at tage endnu et kursus
Jacob Nørgaard, Privat
ASP.NET
Øvelserne har været gode de tvinger en til at tænke selv.
Henrik Obsen, Grenaa Tekniske Skole
ASP.NET 3.5
Meget hurtig svar
Fin oversigt over mulighederne
Erling Jørgensen, Skat
ASP.NET 3.5
Muligheden for selv at planlægge undervisningsforløbet
De altid hurtige svar fra underviser
Erik Laursen, Skat
<
>
Se flere referencer