Excel videregående 2010
De hurtige svar og små bemærkninger, samt huskemails når jeg gik istå
Anette Laxy, Palsgaard A/S
Excel videregående 2010
Kursus materialet, rart at have i fremtidem som opslagsværk.
At man selv kunne bestemme tempoet.
Thor har altid svaret prompte på mine spørgsmål
Lennart Nielsen, GEA Process Engineering A/S
Excel videregående 2003
Rigtig godt kursus - Første gang jeg prøver at tage et kursus på denne måde, og det virker.
Måden det er bygget op på, med opgaverne på hjemmesiden og kursusmaterialet er rigtig godt.
Hurtigt og brugbart feedback...
Maria Olesen, Telia
Excel videregående
Det har været rigtig godt at kunne arbejde med kurset når man selv synes at man havde tid til det.
Overskueligt materiale og overkommelige opgaver.
Hurtige svar på opgaveløsninger.
Et rigtig godt kursus :o)
Susanne Jensen, KoncernØkonomi
Access videregående 2007
Det har været godt at du hele tiden har været enten på mail eller chat, så du kan hjælpe en hurtigt videre. Samtidig vil jeg også sig at jeg ikke forventede så hurtige svar. Hvis der var noget man skulle bruge hjælp til kunne man jo bare gå videre med næste øvelse, for så at vendte tilbage til den ufærdige.
"Nu har jeg bestået prøven og skal nu lære at køre"
Det glæder jeg mig til at blive god til
Sarah Kristoffersen, VELUX Skærbæk
Excel videregående 2007
Det har været rigtig godt, at min kursuslærer har været klar med tilbagemelding lige med det samme - også i weekend. Rart med opmundringer og konstruktive bemærkninger.
- og det er supper, at man kan side hjemme og være på kursus når det masser en bedst. Ingen tidspres og man kan nå at fordybe sig i et emne.
Dialogen med kursuslæren giver også muligheder for at få ny viden til ens egne regneark
Hans Henrik Benediktson, DMO aps
Publisher 2007
Jeg har været rigtig glad for det her kursus, jeg har fået meget hurtige svar og hjælp når der var brug for det.
så det her kursus kan kun anbefales til andre, der som jeg har brug for grundlæggende kendskab til Publisher.
Det har været godt med en lille forklaring til hvert punkt og derefter punk for punkt at kunne følge opgaven
Palle Bob Andreasen, Center for undervisningsmidler
<
>
Se flere referencer