SQL Programmering
De filmklip der er lavet i starten af kurset, er super gode til at komme i gang med.
Der er meget hurtig respons, når man indsender en opgave.
Man kan selv tilpasset tidspunktet for kurset, når det passer ind i den normale hverdag
Johan Hauge, EM Retail Solutions A/S
SQL Programmering
Der har været en rigtig god rødtråd mellem teori og øvelserne hele vejen igennem kursuset. Der har samtidigt været udfordrende, men uden at jeg har siddet og slået mig selv på hovedet. Thor har samtidig været online godt og vel 24/7 til at besvare på spørgsmål og hjælpe mig igennem, hvor jeg har haft det svært.
Alexander Thompson, privat
Excel VBA
Det har været godt at selv kunne bestemme farten, samt bruge al den tid man nu selv synes for at lave opgaverne.
Det har været et hårdt kursus, men jeg har virkelig lært meget og er mere rustet til at lave nye makroer, hvor jeg så selv kan gå i i VBA og lave rettelser, fordi jeg kan forstå programmet.
Margit Gravgaard Larsen, Novo Nordisk A/S
Excel videregående 2010
De hurtige svar og små bemærkninger, samt huskemails når jeg gik istå
Anette Laxy, Palsgaard A/S
Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
Excel videregående 2010
Kursus materialet, rart at have i fremtidem som opslagsværk.
At man selv kunne bestemme tempoet.
Thor har altid svaret prompte på mine spørgsmål
Lennart Nielsen, GEA Process Engineering A/S
Excel VBA
Jeg har gennemført kurset Excel VBA. Jeg var skeptisk overfor måden at lære på inden jeg gik i gang, men jeg må sige at min skepsis blev gjort til skamme. Lige fra første lektion følte jeg at jeg virkelig lærte noget.
Thors tilgang til materialet er perfekt. Gennem løbende øvelser får man lejlighed til at afprøve teorien i praksis.
Beder man om lidt hjælp, så kommer den lynhurtig – men det er kun et hint og så kan man selv finde ud af resten – det er perfekt for herved tvinges eleven til at tænke sig om – mon det kan bruges i folkeskolen også :).
Kurset er ALLE pengene værd og kan køres når man har tid og er motiveret. Holder man for lange pauser i undervisningen, så komme Thors pegefinger i form af en mail og så er det bare om at komme i gang igen :)
Jacob Madsen, Mettler-Toledo A/S
<
>
Se flere referencer