XML og XSLT
synes tiden fra indsendelse af spørgsmål og opgaver til svar har været hurtig hvilket var rigtig dejligt.
René Matzen, Revisor Informatik ApS
Access videregående 2007
Det har været godt at du hele tiden har været enten på mail eller chat, så du kan hjælpe en hurtigt videre. Samtidig vil jeg også sig at jeg ikke forventede så hurtige svar. Hvis der var noget man skulle bruge hjælp til kunne man jo bare gå videre med næste øvelse, for så at vendte tilbage til den ufærdige.
"Nu har jeg bestået prøven og skal nu lære at køre"
Det glæder jeg mig til at blive god til
Sarah Kristoffersen, VELUX Skærbæk
Excel VBA
Super form for kursus, har været perfekt at jeg kunne koncentrere mig om kurset når jeg havde tid.
Hurtig tilbagemelding på øvelser og altid hurtigt svar tilbage når man havde brug for hjælp.
Lækkert at man får dine løsningsforslag så man kan få ideer til at skrive scriptet på en anden måde.
Henrik Madsen, Alfa Laval Kolding A/S
Excel videregående
En meget positiv oplevelse at tage et kursus her, har bestemt ikke taget det sidste kursus.
Min oplevelse af kurset er et det er godt tilrettelagt, med en god bredte i forhold til emnet.
Jeg kunne i enkelte opgaver savne en illustration i gennemgangen af emnet, den praktiske opgave er ret god til at samle op på stoffet i emnet.
Jeg har benyttet mig i at spørge ind til en opgave som ikke har været i matrialet og har fået et meget brugbart svar retur, jeg takker meget for hjælpen.
Lars Bork, HTH Køkkener
Excel VBA
Hurtig respons.
Får en til at tænke selvstændigt.
Hjælpsom.
Ole Cordes Kristensen, Ce-Tec
Excel videregående 2007
Det har været rigtig godt, at min kursuslærer har været klar med tilbagemelding lige med det samme - også i weekend. Rart med opmundringer og konstruktive bemærkninger.
- og det er supper, at man kan side hjemme og være på kursus når det masser en bedst. Ingen tidspres og man kan nå at fordybe sig i et emne.
Dialogen med kursuslæren giver også muligheder for at få ny viden til ens egne regneark
Hans Henrik Benediktson, DMO aps
<
>
Se flere referencer